15 februari 2014

rudolphmania

Ik ben erin geslaagd een nieuw virus te verspreiden, namelijk het rudolphvirus.
Ben vorig december begonnen aan een rudolphshop en ik heb al navolging  gekregen.
Hoewel het al februari is wil ik hem toch af krijgen
Hij is heel toepasselijk "Rudolphmania" gedoopt


Stofjes van Corinne gekregen en ingekaderd

Stoeltje aangepast

de voorgevel is bijna klaar
Rudolph snoepjes en Rudolph pop corn 

Zelf een snowboarding Rudolph gemaakt, mooi truitje heeft hij hé !

En een echte rudolph monopoly !

Een verjaardagsswap cadeautje
Rudolphjes in alle maten, materialen en soorten …
Wordt nog vervolgd



2 opmerkingen:

  1. ja ja het is hier nu geen griep virus thuis maar het Rudolph virus ... eenfin toch voor mij.... prachtig Leen ... en bedankt voor deze virus !!!! welk is het volgende virus dat je mij als besmeting ga geven ??? ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige winkel heb je gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen